Followers

10 January 2012

interview oh interview !

finally! settle gak interview! tp tak bape nk berpuas hati..
:(
y plg best lect tu mcm xbpe nk ok...awl2 aku da kene sound ngn dye...
lect:saya nie ad nmpak cm puan ke???(alahai tu pown nk marah ke???) 
me:eh! eh! xla puan...sy da terbiasa...sbg tanda hormat sy...hehehehe
aiyoyo..tu pown nk terasa..ok taw la awk tu muda lg..ala cool suda...lect laen ok je kteorg pggl puan..xkecoh pown...pape pown sory ye CIK! :) alhamdulillah interview td berjalan dgn lancar even xbpe nk bgs dgn keadaan aku y agak terkontang kanting nie...
tah ape lah nasib aku thn nie..permulaan y tidak berape baik...tp aku percaya setiap ape yang berlaku tu pasti ada hikmahnye..semoga ALLAH permudahkan perjalanan idup aku.. amin...
entah knp perasaan aku nie ssh nk dkawal..rindu sedeh n syg aku msh kuat tok dye...tp aku kene ingt biar syg cmne pown aku kt dye.dye skrg da xperlukan aku dlm hidup dye... aku kene kuat! aku kene tanan dlm2 hati aku biar ianya jd cinta aku pd dye y abadi...ye...aku ngaku sgt ssh aku nk lupekan dye..n aku sgt2 sygkan dye...

'ya ALLAH berilah aku kekuatan untuk hadapi kenyataan ini,berilah aku semangat tok teruskan perjalanan hidup ini...meski pon sukar..aku serahkan segalanya kepada mu ya ALLAH...ya ALLAH bukalah pintu hatinya..berilah hidayahmu kpdnya...berikanlah kesihatan y baek kpdnya..lindungilah drnya dr pekara yg tdk baek y ALLAH...amin..... :'( '



No comments:

Post a Comment