Followers

11 June 2013

warkah rindu buat mereka.



Assalammualaikum… dear my abg2..apakabar abg2 ika ni ye?  Malam ni
10-06-13 adek sebak bila dengar suara salah seorg dari kalian..ika harap abg2 ika semua dalam keadaan sehat semuanya…adek rindu sgt2 kt abg2 dan kak fara..rindu yang tak terhingga sampaikan adek dok menjait pown terbantut..sebab kene lap hingus adekk..hihihih...tak kala teringat semua kenangan kita..
TAZKIR BIN REMAN,FIRDAUS BIN DAUD,MUHAIMIN YUSOF,FARAH MARDIANA MOHD
Insan2 inilah yang pernah buat aku ketawa ketika bersedih,tersenyum ketika menangis…yang terlalu mengambil berat pasal aku, yg slalu menemani aku,yg selalu bersama aku.
-Kay@ pink rangers
ingatlg x..dulu kita kalau melepak..sampai tak ingat rumah..sembang tak ingat dunia..
cukup risau kalau ika tak makan…sampai masak untuk ika masa ika demam..
=’(
-Bob
bob!!!! Ingat tak betapa bisanyew kalau ika cubit bob…
ingt tak bob slalu strike kalau kita semua men bowling..pernah sekali tu sampai 8 kali bob strike..
-Min
min..slalu sangat nak crita pasal adek kesyggan dye tu..hihihi.
-Kak Fara
comel sangat kak fara..ika rindu dengan kak fara..

ya Allah…rindunya aku pada mereka..kalaulah dapata aku undurkan semula masa…takkan sesaat pown akan aku bazirkan waktu bersama mereka..
BOWLING! KAROK! RNR! MENGAIL! BEGER PETAK!!!!! Owhhhh!!! Sungguhlah kenangan aku bersama mereka..terima kasih yang tak terhingga adek ucapkan buat semua..yang slama ini sentiasa ada dengan adekk..akan adek sematkan semuanya…semuanya…kenangan ini di hati adek… adek rindukan semua! Adek mintak maaf atas semua salah dan silap adek,terkasar bahasa,terlanjur  kata..maafkan adekk…halalkan makan minum adek yew..sesungguhnya tak dapat adek nak balas segala kebaikan semua…adek sayang semua.
terima kasih ya Allah kerana pinjamkan mereka kepada ku biarpun hanya buat seketika..

salam rindu adek buat semua...

IKA RINDU KAY! IKA RINDU BOB! IKA RINDU MIN! IKA RINDU KAK FARA!


No comments:

Post a Comment