Followers

07 February 2012

langkawi! owh percutian terjun namenye..

assalammualaikum..


owh ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tgh hari...eh tetibe je..hahah...ok2..back to title..aku blik cuti nie ingtkan nk g buat sim card atok ku..lopas2 da solosai..tetibe plak jd bidan torojun..bahahaha..da la aku xtaw jln ttbe plak kene jd pemandu pelancong..haish! adoi! poning pale aku ngn nenek aku y suke sgt wt surprise nie taw...t.mama oh t.mama.hahaha..pape own mmg best lah..walaupon ad sedikit masalah teknial...



ci bidan torojun tgh tgk GPS.bahahah


b4 g jejalan amek pic dulu dgn crew2..hehehe..


aloloh..konon2 berani lah sgt...hahaha


dah bg mum arnab bg mkn dr sendi plak...huhuhu


telaga 7! penat ok memnjatnye..


nie bwu suku je...air torojun..


see...nice kan..


owh 2 little supergirl! yuuhuuu..


meneruskan perjalanan...penat nak mati!!!


yeaahhh!!! da sampai!!!!


see...cantek sgt!!!! 1 word to describe SUBHANALLLAH!


yeah! im did it!


melawat makam mahsuri..wf budak demam..hihihih


there it is..


muke basah! bkn bpeluh ok..bwu basuh muke gune air perigi mahsuri.. 


kesian kasot clss aku..kene lanyak nek bukit...hahaha..pape pown thank dear coz bertahan..hahahaha


:) best babe..but klo ad mak n abah mesti lg best!!!! xpe mak! next tyme along bwk mak n abah plak g bcuti ok !!!!
muaaahh! muahhh!!!

-tamat suda cta bidan torojun-


No comments:

Post a Comment